نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

پیشنهاد پرتغالی‌ها به احمد نورالهی| یک جدایی دیگر در راه است؟

  • کد خبر: ۵۳۳۸۹
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
  • ۱
پیشنهاد پرتغالی‌ها به احمد نورالهی| یک جدایی دیگر در راه است؟
بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن رسما از پرسپولیس جدا شد، اما این پایان ماجرا‌ها نیست. گفته می‌شود احمد نورالهی نیز از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن رسما از پرسپولیس جدا شد و به تیمی پیوست که پیش تر علی کریمی را از استقلال به خدمت گرفته بود. به دنبال این جدایی ،سرخ ها درخط میانی خود با مشکلاتی مواجه خواهند شد اما این پایان ماجرا نخواهد بود و به زودی احمد نورالهی نیز پای مذاکرات نهایی با یک باشگاه پرتغالی خواهد نشست.

نورالهی که نمایش خوبی در پرسپولیس داشته مورد توجه باشگاهی از پرتغال است و هیچ بعید نیست او نیزدر نیم فصل پرسپولیس را ترک کند. پیش از شروع فصل هم مهدی ترابی، علی علیپور و شجاع خلیل زاده پرسپولیس را به مقصد تیم های خارجی ترک کرده بودند واگر نورالهی هم از این باشگاه برود پنجمین بازیکنی خواهد بود که این باشگاه را در میانه های راه رها کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
1
احمد تو نرو اگه این دیدگاه رو می بینی نرو لطفا نرو خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش میکنم نرو نوراللهی نرو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->